środa, 28 listopada 2012

40% off na kolorówkę w Rossmannie! Czyli drugi mini haul.

Cześć! Promocja w Rossmannie, 40% off na kolorówkę, dziś dobiega końca...
Ale koleżanka namówiła mnie, abym się z nią wybrała. Tak też zrobiłam. Dzięki temu zaoszczędziłam aż 10zł! :D
Teraz pokażę Wam co kupiłam:



1. Wibo Sztuczne rzęsy - podejście drugie. Normalnie kosztują ok 7-8 zł. Z promocją zapłaciłam za nie ok 4,50zł więc stwierdziłam, że warto zaryzykować. Kiedyś już kupiłam rzęsy za 10zł, ale ani razu ich nie założyłam, bo najzwyczajniej - nie potrafiłam.
To są rzęsy z ich nowej kolecji. Chyba Diva's. Rzęsy nazywają się Diva's Celebrity Eyes i są dwa wzory. Ja mam te bez cekinków.
Zobaczymy czy u mnie się sprawdzą :)





2. Wibo tusz do rzęs Growing Lashes, stymulator mascara. Normalna cena to ok 10-11zł.
Tusz jest zachwalany przez Megilounge, więc stwierdziłam, że może u mnie też się sprawdzi.
Moich rzęs nie mogę malować dużą szczotką, bo od razu mam poodbijany na górnej i dolnej powiece. Więc szczoteczka jeszcze bardziej mnie zachęciła.
Zobaczymy. Po pierwszym użyciu myślę, że jest szansa, abyśmy się polublili. :)




3. Rimmel lakier do paznokci. Regularna cena (o dziwo pamiętam :D) -> 9,99zł.
Od zawsze myślałam, że kosmetyki Maybelline, Rimmel itp są drogie. Jednak z dzisiejszą promocją, podeszłam do szafy Rimmela i bardzo się zdziwiłam widząc lakiery za 10zł. W sumie zapłaciłam za niego 6zł, więc jeszcze lepiej :D
W sklepie kolor wydawał mi się jak taki ciemniejszy nude. Jednak w domu odnalazłam na buteleczce kolor, pomalowałam paznokcie i zobaczyłam, że jest to po prostu jasny brąz. :)
O tym lakierze napiszę Wam za parę dni razem z lakierem MIYO. Pokażę Wam jak wygląda na paznokciach i napiszę moją opinię.
Na dzień dzisiejszy jestem zaskoczona aplikacją. Jest rewelacyjna! Pędzelek ma podobny do tych z nowych lakierów Essence. Jedno pociągnięcie i cały paznokieć pomalowany. Też całkiem dobrze kryje. Dwie warstwy wystarczyły na dobre pokrycie płytki paznokcia.
Producent zapewnia, że lakier wyschnie w 60s. Nie wiem, bo nie liczyłam, ale fakt jest faktem. Wysycha błyskawicznie!

Mój kolor to 500 CARAMEL CUPCAKE (kolor jest rzeczywiście karmelowy :D)


(na zdjęciach widać moje pazurki z tym właśnie lakierem:D)


Testowałyście te produkty? Jeśli tak to będę wdzięczna za Waszą opinię!

Pozdrawiam Was cieplutko.
Papa:*
ER

PS: Bardzo Was przepraszam za jakość zdjęć, ale obecnie jestem zmuszona je robić moim telefonem, w którym aparat jest beznadziejny... Jak tylko będę miała możliwość korzystania z aparatu normalnego -> zdjęcia będą lepsze! :)




4 komentarze:

  1. Muszę koniecznie wybrać się do Rossmana, wszystkie blogerki o tym piszą a ja ciągle zabiegana...lakier wydaje się być śliczny! Lubię Rimmel, wystarczy jedna warstwa aby pazurki wyglądały dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, z tego co mi mówiła koleżanka, ta promocja trwała do 28 listopada :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten kolor lakieru z Rimmel... Jestem zdziwiona ceną... Myślałam że lakiery z tej firmy są droższe... :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Gdy zobaczyłam cenę, to od razu włożyłam lakier do koszyka :)
      Mogę go polecić. dobrze kryje i jest rewelacyjna aplikacja! No i schnie błyskawicznie
      Też pozdrawiam!

      Usuń