poniedziałek, 26 listopada 2012

Panterka czy owieczki? Oto jest pytanie...

Witajcie. Dziś przychodzę do Was z krótkim postem. Mianowicie, chciałabym się Was zapytać o pewną, znaną szczotkę.
W liście do Mikołaja :) napisałam, że chciałabym dostać pod choinkę szczotkę Tanlge Teezer w kompakcie. Jednak pojawił się problem. Panterka. Czy owieczki?
Ponieważ długo czasu myślałam i nadal nie mogę się zdecydować, pytam się Was.

PANTERKA? Piękny karmelowo-mleczny kolor (jaki ja osobiście uwielbiam)
 


CZY OWIECZKI? Śliczne i słodkie owieczki. Niestety szczotka czarno-biała, z białymi ząbkami, na których będzie widać każdy włos...
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach.
Stworzyłam też ankietę, na którą możecie odpowiedzieć. Każda odpowiedź jest dla mnie pomocna! (po prawej stronie bloga, nad elementem ''O mnie'')

Z góry dziękuję Wam za pomoc!!

Pozdrawiam cieplutko :*
ER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz