czwartek, 15 listopada 2012

Haaaul!!

Witajcie! Ostatnio poczyniłam zamówienie w Mydlarni Jaśmin. Produkty zamówiłam w poniedziałek albo we wtorek, a paczuszka przyszła do mnie dziś, po południu.
Oto zamówione kosmetyki:



1. Krem do rąk z 20% masła shea waniliowy 70ml Zobaczycie go tutaj

Krem na pierwszy moment jest rewelacyjny! Dokładniejszą recenzję zrobię po dłuższym testowaniu. Ma przepiękny zapach (jestem waniliomaniaczką, a ten zapach nie jest sztuczny), baaardzo gęstą konsystencje, ale rozprowadza się świetnie! Paczkę otworzyłam po powrocie do domu, więc od razu po umyciu, nasmarowałam moje suche dłonie. Bardzo je ukoił i miałam wrażenie, że je nawilżył.

Tutaj macie skład:
Aqua, Shea Butter, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Avocado Oil, Urea, Parfum, D-panthenol, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Trideceth-6, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, d-Limonene, Cinnamal, Linnalool, Benzyl Alcohol, Eugenol.

Produkt wolny od parabenów (paraben free), olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.

Taki sam opis i skład ma krem porzeczkowy (różni się tylko zapachem)


AKTUALIZACJA!
Mogę już więcej powiedzieć o tym kremie do rąk. Zapach jest przepiękny! Lekko waniliowy i jakby ciasteczkowy. Minusem jest, że nie utrzymuje się długo... :(
Krem jest bardzo treściwy i gęsty. Rewelacyjnie się rozprowadza i nawilża! Porządnie nawilża!
Jeśli nie nałożymy dużej ilości - to całkiem szybko się wchłania. Jednym słowem: POLECAM!
I mam nadzieję, że to nie jest moje ostatnie opakowanie. :)
Na pewno jest lepszy niż krem z L'Occitane. Za 30ml płacimy 30zł i nie ma rewelacyjnych efektów. Fakt, trochę intensywniej pachnie, ale moim zdaniem - krem z The Secret Soap Store pachnie ładniej.
Mam ogromną nadzieję, że kremy te, będą dostępne w Super Pharm'ie i będę mogła zrobić sobie zapas. Bo jest wspaniały! Wszystkim polecam!


2. Krem do rąk z 20% masła shea porzeczkowy 70ml (to jest akurat prezent dla mojej mamy) Zobaczycie go tutaj




3. Masło Shea Naturally from Ghana 50g (ono jest firmy Calaya, jednak nie robiłam tam (sklep Calaya) zamówienia, więć kupiłam tu (mydlarnia).

To masło już miałam i byłam zachwycona jego działaniem, więc postanowiłam je odkupić, tylko, że mniejszą ilość.

Wiele osób uważa, że masło to śmierdzi, jednak dla mnie ten zapach jest całkiem przyjemny :D



4. Masło do ciała na wagę AFRYKA 50g (wyżej) (tego niestety nie ma obecnie na ich stronie)
Masełko ma gęstą, ale przyjemną konsystencję i przyjemny, lekko jakby cytrynowy zapach, którym trochę się zawiodłam. Miałam nadzieję na zapach masła shea, masła kakowego (te zapachy bardzo mi odpowiadają), jednak nie mówię, że zapach tego masła mi się nie podoba!

5. Masło do ciała CZEKOLADA 50g (niżej) Znajdziecie go tutaj
Podobnie jak masełko afryka, jest tłuste, ma gęstą konsystencję i przyjemnie się rozprowadza po ciele. Ma przepiękny zapach!!





6. Gratis w postaci soli do kąpieli o zapachu róży (ma przepiękny zapach! - ostatnio nadmiernie używam tego słowa :D)

Niestety, nie używam w domu wanny, więc nie wiem kiedy zużyje tę sól :(.

7. Próbka olejku do ciała i do masażu o zapachu drzewa sandałowego z firmy tej samej co kremy do rąk, czyli The Secret Soap Store (chyba to jest pełna nazwa) 4ml







PODSUMOWANIE:

Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków (oczywiście na chwilę obecną :D ) i zabieram się do testowania! Obsługa w sklepie jest bardzo miła, dostałam pomocne odpowiedzi na każdy z moich maili. Przesyłka przyszła szybko, produkty były dobrze zabezpieczone. Na nic nie mogę narzekać!
+ dostałam gratis i próbkę.

Serdecznie Wam polecam tą stronę, a jeżeli mieszkacie w Częstochowie - mają tam sklep stacjonarny.

Do zobaczenia!
ER

2 komentarze:

  1. Mam zamiar kupić mojej mamie ten kremik do rąk bo była zachwycona próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, jest bardzo dobry! moim zdaniem - idealny na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń