czwartek, 8 listopada 2012

Moje balsamy do ust cz. 1

Witajcie w kolejnym poście! Kiedyś koleżanka mnie poprosiła, że jeśli założę bloga, to żebym zrobiła recenzję moich balsamów do ust. A więc proszę bardzo :) Mam nadzieję, że komuś się przyda :)

Na pierwszy ogień pójdą zwyklaki:


(od lewej)

1. e.l.f. Therapeutic Conditioning Lip Balm, ja mam o smaku Vanilla Creme (koszt ok 10zł z PL)
Znajdziecie go TUTAJ
Balsam średnio nawilża moje usta, pięknie pachnie, lecz gdy posmaruję nim usta - są białe. Niestety nie mogę polecić tego produktu osobom, które mają bardzo wymagające usta (czyli np ja :( )

Moja ocena: 4/10

2. Wazelina różowa
Zwykła, nawilżająca wazelinka. Dostałam wszystkie 3 kiedyś od brata na imieniny :)
Jeśli ktoś lubi tłuściutkie wazelinki - będą idealne :)

Moja ocena 5/10

3. Pomadka rumiankowa Alverde (koszt około 10zł w rossmannie)
Całkiem dobrze nawilża, jest tłusta i teściwa. Nie za ładnie pachnie moim zdaniem, ale da się przeżyć. Cena niska, jakość całkiem dobra. Myślę, że dla osób, które nie zwracają uwagi na zapach będzie ok.
Tutaj macie opinie na Wizażu: Kliknij

Moja ocena: 6.5/10

4. Wazelina pomarańczowa
To samo co z różową (patrz wyżej)

5. Wazelina
 To samo co z różową (patrz wyżej)



Balsamy w słoiczkach



6. Wszystkim znany Tisane (koszt ok 10zł)
Strona producenta, Opinie na Wizażu
Rewelacyjny balsam do ust. Obecnie, gdy mam bardziej spierzchnięte usta - smaruję sobie baardzo grubą warstwę, a rano moje usta są bardzo gładkie. Całkiem przyjemny zapach, jednak nie powalający. Moim zdaniem, Jeden z lepszych balsamów, jakie miałam!!

Moja ocena: 9.5/10

7. The Body Shop Papaya Lip Butter
Balsam, który mama kiedyś mi kupiła na promocji za 10zł. Normalna cena to 20zł i moim zdaniem to o wiele za dużo. Balsam ma całkiem miły zapach, przyjemną konsystencję i ogólnie jest w porządku. Jednak po około roku używania (jest wydajny) zrobiły się jakieś grudki. Jak widać na zdjęciu - jeszcze trochę mi go zostało i nie wiem czy nie nadaje się już tylko do kosza. Niestety.
Nawilża dobrze, jednak Tisane jest lepszy :)

Moja ocena 8/10


tyle na dziś. Drugą część pokaże Wam w kolejnym poście!

Pozdrawiam i do zobaczenia!!
 ER







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz