poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moje perfumy

Witajcie! Dziś chciałabym przedstawić Wam moje perfumy, które sprawiają, że czuję się lepiej. :)






Zostały kupione dla mojej mamy, jednak nie spodobały się jej i dała mi je na imieniny. :)
Perfumy cholernie drogie, jak dla mnie, a nie są wcale przepiękne (według mnie oczywiście). Moim zdaniem są uniwersalne. I na lato, i na zimę. Dla mnie są one jakieś takie kwiatowe, a ja nie przepadam za takimi zapachami. :D
Zużyję, ale raczej nie powrócę.




2. Pacco Rabanne Ultrared 80ml EDP
Jeden z moich ulubionych zapachów! Słodki, lekko owocowy. Uwielbiam!



3. Elizabeth Arden 5th Avenue 75ml EDP
Jeden z moich ulubionych zapachów letnich. Zapach po prostu świeży. Niestety nie potrafię opisywać perfum :P Dla mnie ma nutę trawy, za którą nie przepadam, ale trudno :D
Teraz już nie używam tych perfum, jednak na pewno wrócę do nich w miesiącach letnich,
Serdecznie polecam!


4. Playboy Play It Spicy (chyba, nie ma napisu, a nie za bardzo pamiętam :D ) 50ml EDT
Zapach również uniwerasalny, zarówno na lato, jak i na zimę. Bardzo przyjemne.
Moje się juz prawie skończyły, zostało na jeden raz :(
A tak w ogóle, to uwielbiam tą buteleczkę! :D




5. Christina Aguilera By Night 30ml EDP
Zapach słodki, lecz z ostrzejszą nutą. Uwielbiam! Używam tych perfum od równo roku, tylko okazjonalnie. Jedne z moich ulubionych perfum!



6. Beyonce Midnight Heat 30ml EDP
Beyonce Midnight Heat 75ml Dezodorant
Aaa.. Kocham! Sama wybrałam ten zapach na Mikołajki. Uwielbiam! Jak dla mnie jest słodki, lecz z odrobiną owoców... A z resztą już mówiłam - nie potrafię opisywać zapachów. :D
Serdecznie polecam ten zapach!

Dezodorant również pięknie pachnie. Niestety nie mogę go używać pod pachami, ze względu na alkohol, więc służy mi jako 'mgiełka'. Mogę spryskać się nim np. w ciągu dnia, dla odświeżenia zapachu.




7. Fragonard Ile d'Amour malutka buteleczka Parfum

Zapach dostałam od cioci. Niestety nie miałam wyboru :(
Zapach jest dla mnie kwiatowy. Aż za bardzo. Nie ma w nim tej słodyczy, którą ja po prostu uwielbiam. Niestety, ale ten zapach chyba podoba mi się najmniej :(





I to wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Jeśli macie jakieś propozycje psotów to piszcie!

Pozdrawiam Was cieplutko :*
ER

2 komentarze:

  1. Witaj! Tez uwielbiam te perfumy Beyonce. Wszystko co jest słodkie to mnie sie podoba :P

    Probowalas może perfumy Calvina Kleina Euphoria? Dla mnie one zmieniają sie podczas noszenia z owocowych na lekko słodkie.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbwałam Euphorii. Moja mama zamówiła mi je na iPerfumy.pl i dostanę je na Gwiazdkę lub na urodziny. Ale wąchałam próbke i myślę, że przypadną mi do gustu. A na dodatek były tanie! 160zł za 100ml wody perfumowanej!
      Pozdrawiam!

      Usuń